تبلیغات

موضوعات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 37
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 11
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 6
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
    آي پي امروز آي پي امروز : 4
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 4
    بازدید هفته بازدید هفته : 62
    بازدید ماه بازدید ماه : 206
    بازدید سال بازدید سال : 1,738
    بازدید کلی بازدید کلی : 9,955

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.137.143.219
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

بازی های انلاین

منبع:https://www.19kala.com/mag/best-android-online-games/ فقط جهت اطلاع از بازی های اینترنتی

بهترین بازی های اندروید آنلاین را می‌شناسید؟ روز‌به‌‌روز به مجموعه‌ی این گیم‌ها و البته پلیرهای آنها افزوده می‌شود و در حال پیشرفت و بروز شدن هستند. اگر از هواداران بازی‌های انلاین گروهی هستید، این لیست برای شما آماده شده است. در این مقاله از مجله فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا قصد داریم بهترین بازی های انلاین گوشی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بازی های انلاین

این روزها انواع و اقسام بازی های انلاین اندروید را می‌توان در گوگل‌پلی پیدا کرد؛ در واقع این بازی‌ها آنقدر تنوع دارند که انتخاب از میانشان واقعاً دشوارست. برای اغلب ما پیش آمده که با دانلود بازی های انلاین مقدار زیادی از حجم اینترنتمان و البته مهم‌تر از آن وقتمان را هدر دهیم. از‌این‌رو، در ادامه بر حسب تجربه بهترین بازی های آنلاین برای اندروید را معرفی می‌کنیم تا اگر به دنبال تجربه‌ی جدیدی هستید بتوانید از این بازی‌ها لذت ببرید.

برای دانلود بازی های انلاین می‌توانید از لینک دسترسی به آنها در گوگل پلی که پس از هر بازی در اختیارتان قرار گرفته استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی:لیست بهترین بازی های آیفون ۲۰۲۲

Genshin Impact

یکی از معروف‌ترین و زیباترین بازی های اینترنتی «گنشین ایمپکت» است که اگر گوشی قدرتمندی دارید پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید.

در این بازی شما کاراکتر خود را انتخاب می‌کنید و به دنبال ماجرایی وارد سرزمین افسانه‌ای “Teyvat” می‌شوید که در آن انواع انرژی‌‌های جادویی وجود دارد و می‌توانید آنها را جذب کنید و قدرتتان را افزایش دهید. در گنشین ایمپکت امکان همکاری با دوستانتان و چند نفره بازی کردن با آنها نیز وجود دارد، اما ابتدا باید بازی کنید تا به مرحله‌ی ۱۶ برسید، پس از این مرحله می‌توانید با ۳ نفر از دوستانتان به صورت گروهی پیش بروید.
دانلود بازی انلاین گنشین ایمپکت در گوگل پلی از طریق لینک زیر امکان‌پذیرست.

بازی آنلاین Brawl Stars

با شروع “Brawl Stars” کنار گذاشتن آن برایتان مشکل می‌شود. در این بازی، هم حالت بازی یک به یک وجود دارد و هم بازی تیمی ۳ به ۳. در واقع ظاهر این بازی در نگاه اول بچگانه به‌نظر می‌رسد، ولی واقعیت اینست که با وجود ظاهر و گرافیک معمولی‌اش بسیار جذاب و هیجانیست.

حالت ۳ به ۳ بازی:

یکی از حالت‌هایی که در بازی اینترنتی Brawl Stars می‌توانید در آن به رقابت با بازیکنان دیگر بپردازید بازی ۳ به ۳ جمع کردن الماس (Gem Grab) است. این حالت جزء اولین حالت‌هاییست که در دسترستان قرار می‌گیرد. در این بازی شما و دو پلیر دیگر به یک تیم تبدیل می‌شوید و با یک گروه ۳ نفره دیگر به مدت ۳ دقیقه در بازی مبارزه می‌کنید. در این بازی همانطور که از نامش پیداست هدف شما جمع‌آوری الماس است.

اگر یکی از بازیکنان تیم مقابل شما را بکشد، از دور بازی حذف نمی‌شوید، بلکه تنها الماس‌هایی که بدست آورده بودید را از دست می‌دهید و همه‌ی الماس‌هایی که جمع‌آوری کرده بودید در همان مکانی که شما در آن کشته شدید آزاد می‌شود و هر پلیری که بتواند زودتر از دیگران به آن محل برسد قادرست همه‌ی الماس‌هایی که شما برای جمع‌آوریشان زحمت کشیده بودید را از آن خود کند. البته برعکس این حالت نیز صادق است. می‌توانید یکی از بازیکن‌های تیم حریف را از بین ببرید سریع به آن مکان بروید، تا همه‌ی الماس‌هایش را جمع‌آوری کنید. در این بازی یک فرد برنده نمی‌شود، بلکه این تیم شماست که باعث برنده شدنتان می‌شود.

حالت‌های دیگری که می‌توانید در هر کدام از آن‌ها را که دوست داشتید بازی کنید به صورت زیرست:

• بازی یک یا دونفره‌ی Showdown
• بازی ۳ به ۳ Brawl Ball
• بازی ۳ به ۳ Bounty
• بازی ۳ به ۳ Heist

البته برای بازی در هر حالت باید ابتدا به سطح خاصی برسید. حتی اگر گیمر نیستید هم تجربه‌ی Brawl Stars را به شما توصیه می‌کنیم. قطعاً از این بازی آنلاین اندروید لذت خواهید برد.

بازی انلاین Minecraft

به احتمال زیاد تا به امروز ماینکرافت را بازی کرده‌اید و یا افرادی را در حال انجام بازی آنلاین ماینکرافت دیده‌اید، اما در صورتی که با این گیم خارق‌العاده آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً آن را تجربه کنید. در واقع ماینکرافت یکی از قدیمی‌ترین بازی های آنلاین بوده که تبدیل به پرفروشترین بازی ویدئویی در تمام دوران نیز شده است.

اجازه ندهید گرافیک ابتدایی بازی فریبتان دهد! ماینکرافت یکی از پیچیده‌ترین‌های سبک سوروایول یا «مبتی بر زنده ماندن» و البته از بهترین بازی‌های آنلاین اندروید است که می‌توانید پیدا کنید.

ماینکرافت جاییست که مجبورید منابع را جمع‌آوری کنید تا بتوانید یک بیابان را به خانه‌یتان تبدیل کنید، می‌توانید به حالت free build بروید و هر چه که می‌توانید تصور کنید، بسازید و یا با دیگر بازیکنان همکاری و رقابت کنید. به طور کلی استراتژی بازی ساخت‌و‌ساز است و به وسیله‌ی ابزار و بلوک‌هایی که جمع‌آوری می‌کنید می‌توانید هر بنایی که دوست دارید را خلق کنید.

آیا ماینکرافت به صورت تکی هم امکان پذیر است؟

می‌توانید ماینکرافت را به صورت تکی یا گروهی بازی کنید. در واقع دو حالت وجود دارد که در هر کدام که دوست داشتید قادر به بازی کردن هستید:

✔️ حالت بقا یا زنده ماندن که در آن باید برای زنده ماندن با دیگر بازیکنان در این بازی اینترنتی همکاری کنید و یا با آن‌ها رقابت کنید و بعلاوه تلاش کنید منابعی را برای ساخت‌و‌ساز برای زنده ماندن جمع‌آوری کنید.

✔️ در حالت دوم یا همان حالت خلاقانه این بازی آنلاین شما تا بی‌نهایت می‌توانید زنده بمانید و حتی توانایی پرواز کردن هم دارید و قرارست ساخت و ساز کنید و هر چه که در تصورتان است را در فضای سه بعدی ماینکرافت پیاده‌سازی کنید.

شما تجربه‌ی ماینکرافت را داشته‌اید و یا کلاً با بازی‌هایی که در این سطح گرافیکی هستند ارتباط برقرار نمی‌کنید؟

 

Clash of Clans‏

“Clash of Clans”‏ که تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون بار از گوگل پلی بارگیری شده را هم می‌توان به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید آنلاین معرفی کرد.

به طور خلاصه در این بازی هر پلیری روستای خودش را می‌سازد، قبیله‌‌اش را پرورش می‌دهد و به جنگ با قبایل دیگر می‌رود. برای دانلود بازی انلاین «کلش اف کلنز» می‌توانید از لینک زیر کمک بگیرید.

Dream League Soccer 2023

این بازی یکی از جدیدترین و بهترین بازی های انلاین اندروید ۲۰۲۳ است که خوراک هواداران بازی‌های فوتبالیست. در “Dream League Soccer 2023”  شما مربی و همچنین مدیر برنامه‌ی یک تیم فوتبال هستید که توانایی انتخاب همه‌ی فاکتورها را در بازی دارید. می‌توانید از میان چهار هزار بازیکن محبوب جهان تیم رویایی خود را بسازید، بازیکنان و تیم خود را ارتقاء داده و با دیگر تیم‌ها هم مسابقه دهید.بهترین سایت بازی انفجار

همینطور می‌توانید استادیوم مخصوص خودتان را بسازید، بازیکنان تیمتان را تمرین دهید و در انواع مسابقات شرکت کنید. البته توجه کنید که اگر فوتبالیست‌هایتان برای مسابقه آمادگی لازم را نداشته باشند و خوب تمرین نکرده باشند امکان دارد با آسیب‌های جدی مواجه شوند، پس تمرینات آن‌ها را هم جدی بگیرید. در این بازی اندروید آنلاین امکان سفارشی کردن همه چیز وجود دارد. اگر شما هم از کودکی آرزوی مدیریت یک تیم فوتبال برای خودتان را در سر می‌پروراندید، بازی انلاین اندروید Dream League Soccer 2023 را حتماً امتحان کنید. لینک دانلود این بازی در پلی استور را در ادامه می‌بینید.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 03 مرداد 1402 ساعت: 19:10

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش